A Fidesz közel 250 millió forintért hirdetett a Meta platformjain, és több mint 90 milliót költött a Google hirdetésekre a kampány utolsó hónapjában, ezzel az európai rangsorban magasan az élen szerepelt. Mind két nagy platformon a második helyen szereplő pártok kevesebb mint a Fidesz felét költötték hirdetésekre.
Ezek a számok azonban csak a pártok által finanszírozott hirdetéseket foglalják magukban, az egyéb szervezetek, mint például a Megafon vagy a Mediaworks-höz tartozó médiumok költései ebben az összegben nincsenek benne. Idén a Fidesz és holdudvara már bőven 1 milliárd forint fölött jár facebook hirdetésekben, melyek elsősorban a párt oldalára mentek el. Két politikus oldala emelkedik ki: Orbán Viktor, és a kampány utolsó pillanatában visszalépő Szentkirályi Alexandra, akik mindketten 100 millió körüli összegeket hirdettek el az elmúlt félévben a közösségi oldalon. Ezen kívül pedig leginkább Megafonos influenszerek húzzák felfelé a költéseket. Bár a Megafon modellje már-már hungarikum, de más szélsőjobboldali pártok Európában is alkalmaznak hasonló eszközöket. Németországban első ránézésre pártoktól független saját magukat hazafinak aposztrofáló fiatalok érnek el hatalmas megtekintést hirdetéseikkel, akikről közelebbről megnézve kiderül, ezer szálon kötődnek az AfD-hez és a pártalapítványukhoz.
Európa szerte a legtöbb országban a szélsőjobboldali pártok költötték a legtöbbet politikai hirdetésekre. Bár a Fidesz számait meg se közelítik, az élmezőnyben szerepel a német szélsőjobbos AfD és az osztrák szintén szélsőjobboldali FPÖ is költésekben, valamint a belga Flamand Érdek is közelíti a 40 millió forintos határt.