Ha a kormányon múlik, még sokáig megy a sufnituning a BKV-nál
A buszpark elöregedése roppant drágává teszi az üzemeltetést, miközben az adófizetőkön felül az utasoknak és a városlakóknak is rossz.
A buszpark elöregedése roppant drágává teszi az üzemeltetést, miközben az adófizetőkön felül az utasoknak és a városlakóknak is rossz.
Sikerült olyan kisebbségi jogi javaslatot gyártani, amely egyben kisebbségellenes, diszkriminatív. Miközben jogkiterjesztő is.
A Demokratában mossa kezeit az emberminiszter.
Van nagyjából egy kisvárosnyi ember, akik nem igazán hisznek a vírus létezésében, akik kétségbeesettek és dühösek, akik úgy érzik, napi szinten megvezetik őket. Velük mi lesz?
Ha Németországban felülkerekedik az a nézőpont, hogy korlátozni kell a német szerepvállalást a pénztranszferek finanszírozásában, az rövid úton fájdalmas eurómilliárdokba kerülhet Orbánnak.
A kormányfő korábban hatalmas válságkezelő csomagot ígért. A konvergenciaprogramból kellett megtudnunk, hogy a munkahely-védelmi támogatásra mindössze a GDP 0,37 százalékát szánták.
Az örökbefogadás nem jog, hanem lehetőség, és hatalmas felelősség! A kormány most változtatni akar a feltételeken, de vajon ez a gyerekek érdekeit szolgálja?
A baloldal hanyatlásához a harmadik utas politika fordulat nagyban hozzájárult. A baloldal ígéretének, az egyetemes emancipáció beteljesítéséhez vissza kell térni a tradicionális baloldali politikához.
Az első negyedév számai még messze vannak a recessziótól, de már figyelmeztetnek arra, hogy sok jóra nem számíthatunk a következő időszakot illetően.
Épp a szemünk előtt zajlik le az elektromos autók T-modell pillanata, mikor drága és nehezen használható kuriózumból egyre inkább a mindennapi élet részévé válnak. Mit jelent ez a magyar gazdaság szempontjából?