Az osztrák Storyclash cég elemzése szerint a Mérce 4. lett március 15-én a Facebook, Instagram, Youtube interakciók alapján. Ezzel olyan közösségi média brandeket utasítottunk magunk mögé a nemzeti ünnepen, mint Tibi Atya vagy Kasza Tibi, és olyan sajtótermékeket, mint az Index vagy a HVG.
A Mérce a magyar média egyik legkisebb költségvetéssel működő csapata, de tegnap önkénteseink segítségével 13-an dolgoztunk azon, hogy minden fontos eseményről tudósítsunk. 13 élő videós közvetítésben és 128 eseményt regisztráló percről percre cikkünkben tudósítottunk a nap eseményeiről, amit közel 100 ezren olvastak. Ezzel ez az október 22. óta működő Mérce második legjobb napja lett.
A munkát folytatjuk tovább, ahogy a növekedést is. A Mérce egyedülálló médiatermék, mert 100%-ban az olvasók finanszírozzák a működését, ezzel őrizzük meg függetlenségünket, hiszen sem oligarchák, sem pártok nem finanszírozzák a munkánkat.
Ha teheted, támogasd te is a Mérce munkáját!