Azonnali hatállyal elküldték a jákobozó újságírókat az Echo TV-től

A jövőben „eltekint” azoknak a jobboldali kommentátoroknak a meghívásától a kormánypárti Echo televízió, akik a Keménymag című műsor január 1-én sugárzott részében tendenciózusan „Jákob Péternek” hívták Jakab Pétert, a Jobbik szóvivőjét és orszűggyűlési képviselőjét.

Ambrózy Áront, Megadja Gábort és Vésey-Kovács Lászlót a tévé, rövid közleménye szerint, a továbbiakban nem fogja meghívni műsoraiba.

Amint közleményükben írják:

„Az ECHO TV 2019. január 1-i Keménymag című véleményműsorában vállalhatatlan kijelentések hangzottak el Jakab Péter jobbikos országgyűlési képviselő személyével kapcsolatban. Az ECHO TV Zrt. elnézést kér a politikustól és a nézőktől, és a továbbiakban eltekint a műsorban eddig szereplő vendégek meghívásától.”

Az egyik érintett újságíró, a 888-ra is publikáló Megadja Gábor az eset miatt már azt is bejelentette, egy ideig tartózkodni fog mindennemű közszerepléstől:

Korábban több független média is felhívta arra a figyelmet, hogy a kormánypárti véleményműsorban legutóbb az egyébként Holokauszt-túlélő felmenőkkel is rendelkező Jakab Pétert tendenciózusan „Jákob Péter” néven emlegették.

Jakab Péter saját Facebook-oldalán minderre reagálva úgy vélekedett, hogy miközben a kormány és mostmár Orbán is nyíltan antiszemitázza a teljes magyar ellenzéket a Jobbik ebből a szempontból kétes múltja miatt, aközben úgy tűnik, a NER-hez közelebb álló pulbicistáknak többet szabad:

„ A szám a régi: a Jobbik náci, meg antiszemita, meg ki tudja még micsoda. Ha már feltették a lemezt, hadd kérdezzem meg: Mészáros Lőrinc Echo tévéje miért nevezi Jakab Pétert JÁKOB Péternek? Mi a cél? Mi a szándék? Kinek és mit akarnak ezzel üzenni a stróman tévé új-kereszténydemokratái, a Fidesz új-polgárai? Az Auswitzban megölt dédapám miatt változtatták meg a fideszesek önkényesen a nevemet vagy ez olyan általános dolog a >>polgári<< oldalon? Netán a fideszes Jakab Istvánt is Jákob Istvánozzák?”

Azonban most mégis úgy tűnik, hogy a nemrég Mészáros Lőrinc tulajadonából központi alapítványhoz átkerült tévé, amely idén már a zsidó Maccabi sportjátékok kiemelt médiapartnere is, most végül nem vállalta fel a zsidóellenes színezetű inzultusokat.

A teljes, érintett műsorszám itt megtekinthető, 11 perctől kezdődik a kifogásolt rész:

Kiemelt kép: Echo TV
Olvass tovább!