Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 1-2 legfontosabb cikkéről a Mércén. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

Majd’ félmilliárdot invesztálna a közmédia a propaganda tengerentúli sugárzásába

Az MTVA (Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap), vagyis az úgynevezett közmédia közel félmilliárd forint kifizetését tervezi, hogy az állami Duna World tévécsatorna és a Duna World Rádióadását Amerikában, Ausztráliában és Új-Zélandon is fogni lehessen a következő egy évben – írja a 24.hu.

A 2013 óta világszerte kódolatlanul elérhető csatorna 2018. június 1. és 2019. május 31. közötti tengerentúli műsorszórását Ausztráliában és Új-Zélandon 122,23 millió forint plusz áfából, az Észak- és Dél-Amerikai sugárzást pedig 301 millió forint plusz áfának megfelelő dollárból oldaná meg az állami tévé vagyonát kezelő szerv.

Erre az Európai Unió hivatalos közbeszerzési lapjában, a TED-ben megjelent közbeszerzések utalnak.

A 24.hu felhívja a figyelmet a Mérték Médiaelemző Műhely kutatásának a minap megjelent eredményeire, amely a Duna tévécsatornán látható híradónak nem igazán sikerült azonos feltételeket biztosítania a kampányban a választásokon indulóknak, és szinte csak kormánypárti megszólalók kaptak lehetőséget az adóforintokból működő tévé hírműsoraiban.

Forrás: 24.hu

Olvass tovább!