Értesítsünk a legfontosabb cikkeinkről?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

A hirdetési versenyt magasan Kálmán Olga nyerte

Kálmán Olga online reklámjaira messze több pénz ment el az elmúlt hetekben, mint a rivális Karácsony Gergely és Kerpel-Fronius Gábor hirdetéseire – írja a 24.hu az előválasztáson induló főpolgármester-jelöltek online kampányköltéseit összehasonlítva.

A június 23-i napon Kálmán Olga 1 235 000, Kerpel-Fronius Gábor 564 000, Karácsony Gergely 170 000 forintért hirdetett a Facebookon. Május 25 és június 23, tehát kb. a kampányt lefedő idő alatt pedig Kálmán Olga online megjelenésére 7 293 000 forintot, Kerpel-Froniuséra 4 139 000 forintot, Karácsonyéra pedig 3 077 000 forintot szántak.

A lap azt is megjegyzi, hogy a Kálmán Olgát támogató hirdetéseket négy forrásból is: a saját, a Demokratikus Koalíció, Dobrev Klára és Gyurcsány Ferenc oldalával adták fel.

Annak ellenére, hogy a Fidesz érthető okokból nem vesz részt az előválasztáson, az utóbbi 30 napban többet költöttek facebookos hirdetésekre, mint bármelyik ellenzéki jelölt: 9,9 millió forintot.

(24.hu)

Címlapkép: Demokratikus Koalíció / Facebook