Értesítsünk a legfontosabb cikkeinkről?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

Késő éjjel jelent meg helyreigazítás az Origón Juhász Péterről, gyorsan le is vették főoldalról

„2018.02.17.-én megjelent „Kiderült, hogy miért ilyen agresszív a nőverő Juhász Péter” című cikkünkben valótlanul állítottuk Juhász Péterről, hogy megverte, begyógyszerezte, majd a lakásában fogva tartotta előző élettársát, és valótlanul állítottuk, hogy Juhász Péter személyisége agresszívvá torzult.”

Ennek a helyreigazításnak a közlésére kötelezte a bíróság az origo.hu-t, miután Juhász Péterről, az azóta feloszlott Együtt Párt elnökségi tagjáról a 2018-as országgyűlési választások előtt közvetlenül lejárató anyagot írtak, hamis információkat megosztva a nyilvánossággal.

A hír szombat éjjel 23:21-kor került ki az Origó főoldalára, majd gyorsan el is tűnt onnan.

Juhász Péter Facebook-oldalán így kommentálta az esetet:

A kormányközeli média amúgy 2018 folyamán összesen 109 helyreigazítási pert vesztett (az Átlátszó által kikért adatok alapján), közülük is vezető helyen áll az Origo, amit összesen 34 alkalommal kötelezett bíróság helyreigazítás közlésére.

Olvass tovább!