Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 1-2 legfontosabb cikkéről a Mércén. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

A 888 csak a Sargentini-jelentés elfogadása után 2 nappal vette észre, hogy ők is szerepelnek a jelentésben

Péntek este jelent meg egy cikk az állami hirdetésekből finanszírozott kormányzati portálon, a 888-on, amely azt taglalja, hogy ők is szerepelnek a szerdán elfogadott Sargentini-jelentésben. A cikk így kezdődik:

Elolvastuk a Soros által diktált Sargentini-jelentést, és örömmel konstatáltuk, hogy a brüsszeli bürokratákat zavarja a 888.hu.”

Kép: 888.hu

Mivel az adófizetői pénzből kitömött 888.hu azzal próbálja lázadó szerepét igazolni, hogy minden lehető helyzetben mártírnak állítja be magát, akit elnyomnak, elég kevéssé tűnik valószínűnek, hogy kihagynának egy ekkora ziccert arról, hogy őket is támadják.

A fenti idézet és a fenti gondolatmenet kapcsán pedig elég valószínűnek tűnik, hogy a fideszes médiaterméknél egyszerűen péntekig senki se olvasta el a Sargentini-jelentést (vagy legalábbis nagyon kevesen), és hetek óta úgy írták le, hogy ami benne van, hazugság, hogy azt se tudták mi van benne.

Persze lehet, hogy már korábban elolvasták, csak a jelentés elfogadása után 2 nappal írták meg ezt a cikket, de ez azért a fenti idézet és mentalitás kapcsán a kevésbé valószínű verzió.

A 888.hu egyébként azzal került be a Sargentini-jelentésbe, hogy újságírókat fenyegettek:

„a kormányközeli 888.hu hírportál nemrégiben feketelistát tett közzé a külföldi médiának dolgozó újságírókról, akiket »Soros zsoldjában álló külföldi propagandistáknak« minősített, és hogy mindez egyértelműen ellentétes a médiaszabadság elvével.”

Erre büszkék a mi adóforintjainkból.

Olvass tovább!