Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 1-2 legfontosabb cikkéről a Mércén. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

A képmutatás csúcsa: korrupcióellenes szemléletformálásra nyert tendert verseny nélkül a kormány kedvenc kommunikátora

5 milliárd forintnyi uniós pénzből indult a „Kapacitásfejlesztés és szemléletformálás a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében” projekt a Nemzeti Védelmi Szolgálat (NVSZ) vezetésével. Az ehhez kapcsolódó PR-tevékenységhez a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda alá rendelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal írt ki közbeszerzést – írja Facebook-oldalán a K-monitor.

A tender még hazai állapotok között is talán a legönironiksabb közbeszerzések egyike, amennyiben egyetlen egy cég áll rajthoz a korrupcióellenes tevékenységhez kapcsolódó pályázathoz.

Az egyetlen ajánlattevő és győztes pedig nem más, mint az a Balásy Gyula vezette New Land Media, amely 260 millió forintért végezheti a  korrupcióellenes szemléletformálást mobilapplikáció, közvélemény-kutatás és Facebook-kampány segítségével. Ez az a cég, amelynek a nevéhez fűződik a kék plakátos, a kormány aktuális ellenségeit pellengérre állító kampányok kivitelezése is. Balásy cége az utóbbi időszakban a kommunikációs közbeszerzések menetrendszerű nyertese, miután a két korábbi kedvezményezett, Csetényi Csaba és Kuna Tibor kiesett a pixisből.

A New Land Mediával kapcsolatban július elején derült ki, hogy a cég újabb közpénzmilliárdokat költhet el plakátkampányra: „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” legutóbb 2,3 milliárd forintot nyertek el.

(via K-Monitor)

 

 

 

Olvass tovább!