Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 1-2 legfontosabb cikkéről a Mércén. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

Az ATV-nél hirdetett a legtöbbet az Erzsébet utalványokat forgalmazó állami cég

Hosszú ügymenet és pereskedés után adta ki az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. az Átlátszónak a listát amelyből kiderül a cég mennyit és milyen médiumoknál költött el hirdetésre. A lista alapján az ATV kapta a legtöbb reklámpénzt 2010 és 2017 között 1,7 milliárd forintot.

Az Átlátszó szerint a kimutatás nem teljes, mert a cég által átküldött adatok hiányosak, de azt láthatjuk, az ATV-n kivűl lényegében csak a kormánypárti médiánál hirdetett az állami cég:

  • 1,7 milliárd forintot az ATV,
  • 1,3 milliárdot az ECHO TV,
  • 995 milliót a Magyar Idők,
  • 688 milliót a Habony-média (Modern Media Group Zrt. / MMG),
  • 470 milliót az azóta már megszűnt Helyi Téma,
  • 270 milliót a Magyar Hírlap (Rising Star Kft. és Magyar Hírlap Kiadói Kft.),
  • 210 milliót a Pesti Srácokhoz köthető SA Day Kft. (tulajdonosa az a Hajdú Angéla, aki az egyik EUF-os megrendelés idején a Pesti Srácokat kiadó Insider Media Kft. ügyvezetője volt),
  • 200 milliót a Demokrata (Artamondo Kft.),
  • 100 milliót a Pesti Srácok (Gerilla Press Kft. és Insider Media Kft.) kapott.

Az összegekhez viszonyításként, a Mérce éves költségvetése kb 30 millió forint, az átlátszóé pedig kb 80 millió.

Címlapkép: atv.hu

Olvass tovább!