Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 1-2 legfontosabb cikkéről a Mércén. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

Felmondott Mészáros Lőrinc lapjának 2 újságírója is

A hvg.hu információi szerint az utóbbi idők migránsozó és cigányozó cikkei miatt mondott fel a Mészáros Lőricz érdekeltségébe tartozó Dunántúli Napló két munkatársa. A laptól már többen is távoztak a tulajdonosváltás után.

Mostanában a lap internetes híroldalán, a bama.hu-n megszaporodtak a kormányközeli médiára jellemző ész nélkül migránsozó, nyíltan rasszista cikkek és persze nem maradhatnak el a Vona Gábort muszlim kapcsolatait boncolgató gyöngyszemek sem. Nemrég mi is írtunk arról, hogyan forgatta ki és másította meg a lap Mellár Tamás szavait, aki véletlenül pont Baranya 1-es körzetének legesélyesebb ellenzéki jelöltje. Mellár az ATV műsorában nehéz sorsú családok lakhatási problémáiról beszélt, amiből a bama.hu-nak azt a hírt sikerült kikerekítenie, hogy a képviselő “romákat telepítene jó állapotú pécsi lakásokba”.

A hvg.hu beszélt a két újságíróval, akik elmondták, nem áll módjukban információkat kiadni a részletekről, annyit viszont egyikük elárult, addig írt újságot, amíg úgy érezte, hogy az előre viszi a világot. Másikuk szerint pedig

az az út, amire a Mediaworks vidéki lapjai léptek, csak egy felé vezethet,

ezen az úton pedig nem szeretne végigmenni.

Nem mondják ki ugyan, de ezekből a mondatokból mindannyian tudjuk, mi lehetett a problémájuk . Úgy tűnik, meg lett Mészáros Lőrinc vidéki lapvásárlásainak az eredménye. Ha a tulajdonos beleszólhat a tartalomba, ott általában tömeges elvándorlás kezdődik meg. A lap főszerkesztője például a tulajdonosváltás után kolbászárusnak állt, néhányan pedig távozásuk után megalapították a szabadpecs.hu-t.

Olvass tovább!