Ma bizonyosan a Ripost nyerte a címlapversenyt

Nincs egy napja, hogy a Fővárosi Ítélőtábla kíméletlenül elkaszálta a kormányzati propagandamédiát (a Ripost Vona Gábor és a törökországi terrorszervezetek kapcsolatát “leplezte le”, amit átvett a 888, a Lokál és az Origo.hu is), és máris itt a következő nagy dobás!

Így néz ki a Ripost mai címlapja, és a döbbenetes leleplezést, miszerint a Jobbik logója a török félholdat koppintja és integrálja zöld körrel és kereszttel kiegészített kompozíciójába, már a Faktor is lehozta. Az online sajtótermékben ráadásul olyan bennfentes információk is vannak, mint hogy “Vona bizonyítéknak szánja a vörös félholdat, hogy a Jobbik, illetve személyesen ő maga is elkötelezett a muszlim vallás mellett, melyet az emberiség utolsó reményének tart.”

A Jobbik.hu oldalon egyébként a címer magyarázata így hangzik:

“A Jobbik címere egy stilizált vitorlás hajó, amelynek árbocát a kettős kereszt, vitorláit pedig a nemzeti színű körök adják. Jelentése, hogy a történelmi tradícióink adják az alapot (árboc), amelyre a közösségeinknek (családok, szervezetek, települések, egyházak és maga a nemzet) együtt kell felépíteniük magukat. Amennyiben ez sikerül, akkor sikerül a vitorláinkba vonnunk a történelem szelét, és a magyar nemzet szélsebesen gyarapodhat és büszkén tekinthet saját jövője felé.”

A Faktorból továbbá olyan izgalmas kulisszatitkokat is megismerhetünk, mint például hogy Vona Gábor “egy külön iszlamista fotóalbumot tart az irodájában, amit mohamedán országokban készült képekből raktak össze.”

Tegnap amúgy a Fővárosi Ítélőtábla kimondta, hogy a Vona Gábort törökországi terrorszervezettel való kapcsolattartással illető vádak közül a propagandalapok egyet sem tudnak igazolni, ezért összesen közel hárommillió forint sérelemdíjat és perköltséget kell fizessenek a a Jobbik elnökének, és nyilvános levélben kell bocsánatot kérniük tőle.

És bőven nem ez volt az első per, amit Vona és a Jobbik megnyert a kormánymédiával szemben, olyannyira jól megy nekik ez a műfaj, hogy a Jobbik honlapján külön aloldal foglalkozik a megnyert sajtóperekkel.

2016. május 8-án egy, a Magyar Idők elleni ítélet megéneklésével kezdődik a lista, és már több mint 60 közleményben tudatta a párt, hogy ilyen-olyan ügyekben felülkerekedtek a kormánylapokon.

Egy ideig úgy tűnt egyébként, hogy a Ripost elérte a címlapgyártás tetőpontját ezzel a műremekkel:

Kép forrása: 444.hu

De úgy látszik, mindig van hova fejlődni…

Olvass tovább!