Részmunkaidős pénzügyi és adminisztrációs munkatársat keresünk, aki szívesen kapcsolódik be Magyarország első, 100%-ban olvasói támogatásból működő hírportálja, egy független és vállaltan baloldali lap munkájába.
Azt a pénzügyi és adminisztrációs feladatokban már némi tapasztalatot szerzett embert keressük, aki a Mérce operatív vezetőjének felügyelete alatt a következő feladatokat látná el:
- Pénzügyi adminisztráció
Havi és éves könyvelési anyag előkészítése; bejövő számlák és kifizetések kezelése, nyilvántartása; könyvelővel való kapcsolattartás; előfizetett szolgáltatások kezelése, nyilvántartása; pénzügyi táblázatok vezetése, havi pénzügyi riport előkészítése.
- Foglalkoztatáshoz kapcsolódó adminisztráció
Szerződések, jelenléti ívek előkészítése, kezelése és nyilvántartása; havi és éves rendszerességű igazolások vezetése és nyilvántartása.
- Egyéb feladatok
Közreműködés fundraising adminisztrációban; irattár rendben tartása; szerkesztőségi operatív üléseken és operatív megbeszéléseken rendszeres részvétel.
A munkaidő kezdetben heti 15 óra lenne, amely később bővíthető heti 20 órára. A munka végezhető rugalmasan, otthonról és irodából egyaránt lehetséges, bizonyos megkötésekkel.
Rövid bemutatkozást magába foglaló jelentkezésed és önéletrajzod a [email protected] email címen várjuk február 27-ig. A tárgyba írd bele, hogy „Jelentkezés pénzügyi és admin pozícióra”.
Olyan munkahelyet szeretnénk kínálni, ahol egy társadalmilag fontos ügyért – a baloldali nyilvánosság egyik intézményéért – támogató közösségben lehet dolgozni.