Hogy ne maradj le, értesítünk a nap 2-3 legfontosabb cikkéről. Jöhet?
Remek! Kattints az Engedélyezem / Allow / Always gombra.

Hadházy Ákos ellopott táskája most a Bors cikkében jelent meg újra

Szerdán a Bors című, közel egy éve Andy Vajna által felvásárolt bulvárlapban közöltek cikket Hadházy Ákos “repülős luxusutazásáról.” A bulvárandalap szerint az LMP társelnöke rengetege pénzt, 17,5 millió forintot költött volna luxushobbijára, a kisrepülőzésre.

A képviselő szinte azonnal cáfolta a Bors értesüléseit, és egy Facebook-bejegyzésben azt is elárulta, a ferdített információk csak az egy éve, az autójából ellopott pilótatáskából származhatnak, amelyben a pilótaminősítés megszerzéséhez szükséges, egyedi és pótolhatatlan repülési naplóit is elvitték.

„Aki azt ellopta, gyakorlatilag tizenkét év kemény munkáját lopta el tőlem. Az eredeti napló nélkül a megszerzett jogosítások ellenére gyakorlatilag lehetetlen ebben a szakmában elhelyezkedni”

– írta a képviselő.


Azt is kihangsúlyozta, a hamis tényállítások miatt be is pereli az újságot. Mint írja ugyanis, legtöbb, a kereskedelmi pilótáknak minimálisan szükséges repült óraszámot nem új típusú, hanem jóval öregebb kisrepülőgéppel teljesítette, amely, mint írja “óradíja körülbelül huszada a Rogánt szállító helikopternek.”

Nem ez az első eset, hogy a kormánypárti média igen érdekes, már-már túlvilági eszközökkel jut téves információkhoz. Korábban a 24.hu-val esett meg, hogy olyan értesülésüket minősítették “álhírnek” a kormánypárti Origo-ban, ami oldalukon hírként meg sem jelent. A lopott holmik alapján írt lejárató cikk azonban mindenképpen újdonság.

(Magyar Nemzet / Címoldali kép: Hadházy Ákos, Facebook)

Olvass tovább!